למרות התנגדות ראה"מ: השר גנץ ימריא הערב לארה"ב

חדשות קול חי 1 Comment on למרות התנגדות ראה"מ: השר גנץ ימריא הערב לארה"ב

עמית סגל: עימות בין גנץ ונתניהו על רקע נסיעת יו״ר המחנה הממלכתי לוושינגטון. נתניהו אמר לו: אין לך אישור לנסיעה, יש ראש ממשלה אחד. הסיבה לזעם של רה"מ נתניהו: פגישה של גנץ ביום שני הקרוב עם סגנית הנשיא ביידן – קמלה האריס. גנץ יחזור לארץ ביום רביעי, אחרי ביקור מדיני נוסף בבריטניה

צילום: אלעד מלכה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לשכת השר גנץ מסרה הערב כי הוא ימריא הלילה לסדרת פגישות מדיניות בוושינגטון. גנץ צפוי להיפגש במהלך יום שני עם סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס והיועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן. עוד ייפגש גנץ עם חברי קונגרס מהמפלגה הרפובליקנית והדמוקרטית ובכירים בשדולת אייפ״ק.

עוד מלשכתו: השר גנץ עידכן באופן אישי ומיוזמתו את ראש הממשלה במהלך יום שישי, כי בכוונתו לטוס, על מנת לתאם עימו את המסרים שיועברו בפגישות. השר גנץ צפוי לשוב לישראל במהלך יום רביעי, לאחר ביקור מדיני נוסף בבריטניה, שפרטיו ימסרו בהמשך.

מטרות הביקור: חיזוק הברית האסטרטגית בין ישראל לארה"ב. שימור הלגיטימציה להמשך הפעולה הקרקעית של ישראל בעזה, וקידום הסדר ביטחוני בלבנון. חיזוק הלחץ האמריקאי על המתווכות בנושא מתווה חטופים בהתאם לעקרונות פריז. שיח בנושא הסכמי נורמליזציה שיהוו גם חלק מהתוכנית המדינית למיגור שלטון החמאס ברצועת עזה. הבטחת המשך הסיוע האמריקאי החיוני לביטחון ישראל.

עמית סגל: עימות בין גנץ ונתניהו על רקע נסיעת יו״ר המחנה הממלכתי לוושינגטון. נתניהו אמר לו: אין לך אישור לנסיעה, יש ראש ממשלה אחד. הסיבה לזעם של רה"מ נתניהו: פגישה של גנץ ביום שני הקרוב עם סגנית הנשיא ביידן – קמלה האריס



1 תגובות

מיין תגובות